Καλώς ήρθατε στην υποστήριξη της ETX

Καλωσήρθατε στη σελίδα υποστήριξης ETX Capital. Εδώ θα βρείτε απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις σας, είτε πρόκειται για ερωτήσεις γενικού περιεχομένου που αφορούν τις εμπορικές συναλλαγές σας είτε για ερωτήσεις πιο συγκεκριμένες που έχουν να κάνουν με τις πλατφόρμες συναλλαγών μας. Πρόκειται για ένα διαδραστικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών, όπου μπορείτε να κάνετε αναζήτηση με βάση συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά ή σχετικό θέμα. Ενημερώνουμε συνεχώς τις απαντήσεις μας, συνεχίστε λοιπόν να κοιτάζετε τη σελίδα μας για ενημερωμένες πληροφορίες σχετικά με την υποστήριξη που προσφέρουμε

Δημοφιλείς ερωτήσεις

  • Είναι η εφαρμογή συμβατή με tablets που λειτουργούν με Android;

    Η εφαρμογή μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε σχεδόν οποιαδήποτε συσκευή Android αλλά έχει σχεδιαστεί για κινητό Android. Σας συνιστούμε να εγκαταστήσετε το Android 4.0 ή μεταγενέστερη έκδοση.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Τι σημαίνει το «σφάλμα Fep»;

    Θα πρέπει να εγκαταστήσετε την τελευταία έκδοση του Flash Player προκειμένου να εμφανιστεί η πλατφόρμα στην επιφάνεια εργασίας σας.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Η πληρωμή μου μέσω κάρτας δεν γίνεται δεκτή, γιατί συμβαίνει αυτό;

    Όταν πραγματοποιείτε μια κατάθεση σε μας η κάρτα που χρησιμοποιείτε πρέπει να είναι δηλωμένη στην ίδια διεύθυνση με αυτήν που έχουμε στα αρχεία μας. Αν οι διευθύνσεις είναι οι ίδιες και είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείτε αυτήν την κάρτα σε μας σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας και να την ενημερώσετε ότι σκοπεύετε να κάνετε κάποια κατάθεση σε μας. Περιστασιακά οι τράπεζες απορρίπτουν την αρχική κατάθεση προκειμένου να ολοκληρώσουν έναν έλεγχο ασφαλείας με τον κάτοχο της κάρτας. 

    Μόλις επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας θα άρει τον αποκλεισμό και θα είστε σε θέση να ολοκληρώσετε με επιτυχία τη συναλλαγή.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Πού να βρείτε το συνολικό σας κέρδος ή απώλεια για μια θέση

    Για να δείτε το συνολικό κέρδος ή ζημία σε μια θέση, κοιτάξτε τη στήλη P/L (K/Z) στην καρτέλα «Ανοιχτές Θέσεις» που αντιστοιχεί στην θέση σας.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Τα διαγράμματά μου δεν λειτουργούν, γιατί συμβαίνει αυτό;

    Αν χρησιμοποιείτε το Google Chrome, ένας λόγος για τον οποίο μπορεί να μη λειτουργούν τα διαγράμματά σας είναι επειδή ο blocker αναδυόμενων μηνυμάτων σας περιορίζει την πρόσβασή σας. Δεν μπορείτε να ανοίξετε διάγραμμα σε νέο παράθυρο ενόσω χρησιμοποιείτε το Google Chrome λόγω του ότι το Chrome ερμηνεύει το νέο παράθυρο ως εμφάνιση ενός αναδυόμενου διαφημιστικού μηνύματος και έτσι το εμποδίζει. 
    Για να μη συμβαίνει αυτό παρακαλούμε ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:  
     
    Πατήστε στην ένδειξη μενού στην πάνω δεξιά γωνία του περιηγητή Chrome. 
    Πατήστε επιλογές για να δημιουργήσετε μια νέα καρτέλα
    Πατήστε «Σύνθετες Επιλογές»
    Πατήστε «Ρυθμίσεις Περιεχομένου» και στη συνέχεια επιλέξτε «Διαχείριση Εξαιρέσεων» το οποίο βρίσκεται μέσα στο τμήμα «Αναδυόμενα μηνύματα»
    Προσθέστε το ?trade.etxcapital.com? ως εξαίρεση. 
    Κλείστε το παράθυρο για να ολοκληρώσετε

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Ασφάλεια συναλλαγών

    Χρησιμοποιούμε το διεθνώς αναγνωρισμένο σύστημα ασφαλείας Secure Sockets Layer (SSL). Το σύστημα αυτό κρυπτογραφεί όλες τις πληρωμές μέσω πιστωτικής και χρεωστικής κάρτας στο διαδίκτυο. Το σύστημα επίσης λειτουργεί αυτόματα και θα λάβετε άμεση ειδοποίηση αν ο browser σας δεν το υποστηρίζει.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Για πόσο χρονικό διάστημα διατηρείτε τα δεδομένα των διαγραμμάτων;

    Διάρκεια χρονικής περιόδου                                                        Διάρκεια διατήρησης
     
    δεδομένα tick & χρον. περίοδοι κάτω του λεπτού                           1 ημέρα
     
    χρονικές περίοδοι 1 - 5 λεπτών                                                     2 ημέρες 
     
    χρονικές περίοδοι 5 - 30 λεπτών                                                   2 εβδομάδες 
     
    χρονικές περίοδοι 1 - 4 ωρών                                                       Μερικούς μήνες
     
    χρονικές περίοδοι 1 ημέρας και πάνω                                  Από τη δημιουργία της 
                                                                          αγοράς στην πλατφόρμα της ETX Capital

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Γιατί ακυρώθηκε το αίτημά μου για ανάληψη;

    Μπορεί να υπάρχουν διάφοροι λόγοι για την ακύρωση, θα σας στείλουμε email λίγο πριν την ακύρωση για να σας επιβεβαιώσουμε την αιτία.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Πώς να εγκαταστήσω την ΜΤ4 στο Mac μου;

    Παρακαλούμε ακολουθήστε τις οδηγίες εγκατάστασης που δίνονται από το εγχειρίδιό μας (attach or link to guide).

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Δυσκολεύομαι να κάνω αίτηση για λογαριασμό μέσω διαδικτύου

    Παρακαλούμε τηλεφωνήστε στο 800 8481 073 ή στείλτε email στο customerservice@etxcapital.gr

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Μπορώ να έχω περισσότερους από ένα λογαριασμούς στην εταιρεία σας;

    Οι πελάτες μπορούν να διατηρούν σε μας ταυτόχρονα παραπάνω από ένα λογαριασμό, για παράδειγμα ένα λογαριασμό για κάθε πλατφόρμα συναλλαγών που προσφέρουμε. Μπορείτε να διατηρείτε μέχρι και πέντε λογαριασμούς σε μας, ενώ για κάθε επιπλέον λογαριασμό που απαιτείται χρειάζεται η έγκριση της Ομάδας συμμόρφωσης.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Πόσο μέρος της προσφοράς μου έχω κερδίσει;

    Παρακαλούμε τηλεφωνήστε στο 800 8481 073 ή στείλτε email στο customerservice@etxcapital.gr για να μάθετε την ημερομηνία λήξης της προσφοράς σας.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Επικοινωνία

    Μπορείτε να μας στείλετε email ή να μας τηλεφωνήσετε χρησιμοποιώντας τα στοιχεία στη σελίδα Επικοινωνία.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Δεν μπορώ να δω όλες τις αγορές στην πλατφόρμα MT4 μου

    Για να εμφανιστούν όλες οι αγορές στην πλατφόρμα ΜΤ4 σας παρακαλούμε πατήστε στο πλαίσιο «Σύμβολο» στην πλατφόρμα σας, στη συνέχεια κάντε δεξί κλικ, επιλέξτε «Εμφάνιση όλων» και θα εμφανιστεί η πλήρης λίστα των διαθέσιμων αγορών.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Πώς να τοποθετήσετε μία συναλλαγή

    Πατήστε Call αν νομίζετε ότι η τιμή του περιουσιακού στοιχείου θα ανεβεί μέχρι τη λήξη ή πατήστε Put αν νομίζετε ότι η τιμή του περιουσιακού στοιχείου θα πέσει. Εισάγετε το ποσό που θέλετε να διαπραγματευτείτε και επικυρώστε τη συναλλαγή.
    Η συναλλαγή μπορεί να ακυρωθεί πατώντας στο εικονίδιο Έξοδος οποιαδήποτε στιγμή πριν την έγκρισή της.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Τι τύπους λογαριασμών προσφέρετε;

    Στην ETX Capital προσφέρουμε μια γκάμα πλατφορμών, παρακαλούμε επισκεφτείτε τη σελίδα μας Πλατφόρμες.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Τι είναι οι τιμές που εμφανίζονται στα πλαίσια συναλλαγών;

    Οι τιμές που εμφανίζονται είναι οι προσφερόμενες τιμές των περιουσιακών στοιχείων. Σημειώστε ότι οι τιμές που προσφέρουμε δεν αντικατοπτρίζουν πάντα τις ακριβείς τιμές της αγοράς και ότι μπορεί να διαφέρουν έως και μερικά pips. Οι τιμές που παρουσιάζουμε στα πλαίσια συναλλαγών στην αρχική μας σελίδα είναι αυτές στις οποίες είμαστε πρόθυμοι να πουλήσουμε τα options.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Πώς ανοίγω λογαριασμό Meta Trader 4;

    Αν έχετε ήδη λογαριασμό σε μας μπορείτε απλά να συνδεθείτε και να επιλέξετε την επιλογή «Προσθήκη λογαριασμού ΜΤ4». Εναλλακτικά, αν δεν είστε κάτοχος λογαριασμού παρακαλούμε πατήστε στο «Κάντε αίτηση τώρα» και επιλέξτε για πλατφόρμα σας τη Meta Trader 4.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Υπάρχει χρέωση για τις αναλήψεις;

    Η ETX Capital προσφέρει σε κάθε πελάτη πέντε αναλήψεις για οποιοδήποτε ποσό πάνω από €100 μέσα σε κάθε ημερολογιακό μήνα χωρίς έξοδα επεξεργασίας. Ωστόσο, λόγω των εξόδων που επιβαρύνεται η  ETX από τις τράπεζες κατά τη διαδικασία διεκπεραίωσης των αναλήψεων, οι πελάτες που πραγματοποιούν αναλήψεις κεφαλαίων περισσότερες από πέντε φορές εντός αυτής της περιόδου θα επιβαρύνονται με μια χρέωση €15 για κάθε επόμενη ανάληψη -οι πελάτες δεν θα χρεώνονται αναδρομικά για τις προηγούμενες πέντε.
    Παρακαλούμε σημειώστε ότι οι επόμενες αναλήψεις €100 θα χρεώνονται επίσης με €15. Οι πελάτες θα χρεώνονται μόνο μία φορά αν η ανάληψή τους πληρεί και τα δύο παραπάνω κριτήρια.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Τα χρώματα των τιμών στην πλατφόρμα συναλλαγών μας

    Το πράσινο χρώμα σηματοδοτεί άνοδο της τιμής, το κόκκινο χρώμα σηματοδοτεί πτώση της τιμής.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Πώς να μετατρέψετε τα νομισματικά σας υπόλοιπα

    Οι ημερήσιες συναλλαγές νομισμάτων μετατρέπονται στο προεπιλεγμένο νόμισμα του λογαριασμού σας μετά τα μεσάνυχτα(γύρω στις 02:00 GMT) μεταξύ Κυριακής και Πέμπτης. Στην περίπτωση που δεν θέλετε να μετατρέπονται αυτόματα τα νομισματικά σας υπόλοιπα, θα πρέπει να μας ενημερώσετε προκαταβολικά και στη συνέχεια να επικοινωνείτε μαζί μας κάθε φορά που θέλετε να γίνει μετατροπή υπολοίπου.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Προσφέρετε εγγυημένα επίπεδα stop loss;

    Ναι, προσφέρουμε εγγυημένα επίπεδα stop loss σε συγκεκριμένες αγορές. Υπάρχει επιπλέον χρέωση γι' αυτήν την υπηρεσία η οποία εμφανίζεται στο δελτίο συναλλαγής κατ' επιλογήν.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Παρέχετε δηλώσεις για φορολογική χρήση;

    Μπορούμε να σας εκδώσουμε αντίγραφο κίνησης λογαριασμού για μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Το έγγραφο αυτό είναι μια γενική εικόνα κίνησης του λογαριασμού σας και δεν είναι φορολογικό έντυπο.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Δεν μπορώ να συνδεθώ στην εφαρμογή για κινητές συσκευές, γιατί συμβαίνει αυτό;

    Παρακαλούμε έχετε υπόψη ότι στην εφαρμογή μας για κινητές συσκευές γίνεται διάκριση μεταξύ πεζών και κεφαλαίων. Ελέγξτε πρώτα ότι έχετε εισάγει τα στοιχεία σας χρησιμοποιώντας τη σωστή επιλογή χωρίς τη χρήση συμβόλων ή επιπλέον διαστημάτων.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Τα διαγράμματά μου στην MT4 εμφανίζονται «Σε αναμονή ενημέρωσης»

    Απλά χρειάζεται να σύρετε και να εναποθέσετε ένα από τα χρηματοοικονομικά μέσα συναλλαγών στο πλαίσιο του διαγράμματος και στη συνέχεια θα εμφανιστεί το σχετικό διάγραμμα. 

    Tα διαγράμματα θα εμφανίζονται «Σε αναμονή ενημέρωσης» εωσότου συμπληρώσετε την παραπάνω διαδικασία.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Ποιες μετοχές είναι διαθέσιμες στην πλατφόρμα μας

    Μπορείτε να βρείτε τη μετοχή την οποία θέλετε να διαπραγματευτείτε χρησιμοποιώντας τη μπάρα αναζήτησης στην πλατφόρμα συναλλαγών.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Πώς καταθέτω κεφάλαια στο Metatrader 4 λογαριασμό μου;

    Μόλις συνδεθείτε παρακαλούμε πατήστε πάνω στην ένδειξη «Προσθήκη κεφαλαίων» και ακολουθήστε τις οδηγίες που εμφανίζονται στην οθόνη.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Πώς μπορώ να μεταφέρω κεφάλαια μεταξύ των λογαριασμών μου;

    Μπορείτε να ζητήσετε τη μεταφορά στέλνοντάς μας email στο customerservice@etxcapital.gr και επιβεβαιώνοντας τους αριθμούς των λογαριασμών για τις μεταφορές καθώς και το ποσό, την ημερομηνία γέννησής σας και τη διεύθυνσή σας.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Ποια είναι τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού της ETX Capital;

    Τα στοιχεία του τραπεζικού μας λογαριασμού μπορείτε να τα βρείτε στο τμήμα «Προσθήκη κεφαλαίων» της ενότητας «Ο λογαριασμός σας» στην πλατφόρμα σας.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Mπορώ να δώσω εντολή για δύο θέσεις αντίθετης κατεύθυνσης στην ίδια αγορά;

    Παρόλο που είναι δυνατή η αντιστάθμιση συναλλαγών στην πλατφόρμα ΜΤ4 υπό ορισμένες συνθήκες, σε γενικές γραμμές δεν προσφέρουμε κάποια λειτουργία που να σας επιτρέπει να ανοίξετε δύο θέσεις αντίθετης κατεύθυνσης στην ίδια αγορά για την ίδια ημερομηνία λήξης.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Μπορώ να κάνω κατάθεση χρησιμοποιώντας την κάρτα, τον τραπεζικό λογαριασμό ή το e-Wallet (ηλεκτρονικό πορτοφόλι) κάποιου άλλου;

    Παρακαλούμε σημειώστε ότι μπορούμε να δεχτούμε καταθέσεις στο λογαριασμό σας από τραπεζικό λογαριασμό ή πιστωτική/χρεωστική κάρτα στο όνομά σας. Δεν δεχόμαστε χρηματοδότηση από τρίτα πρόσωπα.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Τι να κάνω σε περίπτωση που η εφαρμογή για iphone ή για ipad δεν λειτουργεί

    Αν το ζήτημα δεν διορθωθεί, παρακαλούμε απεγκαταστήστε και επανεγκαταστήστε την εφαρμογή στη συσκευή σας.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Ελάχιστο μέγεθος συναλλαγής

    Tο ελάχιστο μέγεθος συναλλαγής εμφανίζεται στο δελτίο συναλλαγών της αγοράς.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Πώς μπορώ να δηλώσω μια νέα χρεωστική/πιστωτική κάρτα στο λογαριασμό μου;

    Μόλις συνδεθείτε στο λογαριασμό σας παρακαλούμε πατήστε στο «Προσθήκη κεφαλαίων» 
    Δηλώστε την πιστωτική/χρεωστική σας κάρτα συμπληρώνοντας το έντυπο που εμφανίζεται
    Επιλέξτε «Πραγματοποιήστε πληρωμής στο λογαριασμό σας»
    Στη συνέχεια θα έχετε την επιλογή να αποθηκεύσετε τα στοιχεία της κάρτας σας σημειώνοντας το κουτάκι επιλογής δίπλα από το «Αποθήκευση κάρτας».

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Κάνετε προσφορές;

    Προσφέρουμε μια σειρά από προωθητικές προσφορές για τους πελάτες μας. Αν θα θέλατε περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το διαχειριστή του λογαριασμού σας σχέση.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Ξεχάσατε το όνομα χρήστη ή τον κωδικό σας;

    Για να πάρετε τα διαπιστευτήρια της σύνδεσής σας παρακαλούμε επισκεφτείτε τη σελίδα σύνδεσης της ETX Capital. Στη συνέχεια θα πρέπει να πατήστε στην ένδειξη «Ξέχασα» δίπλα στο πλαίσιο του ονόματος χρήστη για να πάρετε τις πληροφορίες σας.


    Παρακαλούμε χρησιμοποιήστε αυτόν το σύνδεσμο για την ανάκτηση του κωδικού σας - https://clients.etxcapital.com/Login/ResetPassword

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Ποιο είναι το όνομα του διακομιστή της ΜΤ4;

    Server 1 - mt4live01.etxcapital.com:443  Server 2 - mt4live02.etxcapital.com:443 Αν δεν είστε βέβαιος ποιο διακομιστή πρέπει να χρησιμοποιήσετε παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης πελατών μας τηλεφωνώντας στο 800 8481 073 ή στέλνοντας email στο customerservice@etxcapital.gr

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Πώς να αλλάξετε το στυλ ενός διαγράμματος

    Ανοίξτε ένα διάγραμμα χρησιμοποιώντας την μπάρα αναζήτησης ή πατώντας πάνω στην αγορά 
    Πατήστε στο εικονίδιο Διάγραμμα για να δημιουργήσετε ένα νέο παράθυρο διαγράμματος 
    Πατήστε στο «Διαγράμματα» και στη συνέχεια στο «Τύπος» για να επιλέξετε το στυλ του διαγράμματός σας

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Πώς να καταχωρήσετε μια εντολή για άνοιγμα θέσης

    Πατήστε στην καρτέλα «Εντολές» για να δημιουργήσετε ένα παράθυρο Νέας εντολής
    Επιλέξτε το επίπεδο που θέλετε να αγοράσετε ή να πουλήσετε  
    Προσαρμόστε τα υπόλοιπα τμήματα στις προτιμήσεις σας
    Πατήστε «Καταχώρηση» για να επιβεβαίωσετε το άνοιγμα της εντολής σας

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Τι είναι τα δυαδικά δικαιώματα προαίρεσης (Binary options)

    Οι συναλλαγές Binary γενικά δίνουν στους επενδυτές τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο πιθανά αποτελέσματα για ένα συγκεκριμένο προϊόν ( στην πιο συνηθισμένη μορφή τους, το αν η τιμή ενός προϊόντος θα ανεβεί ή θα κατεβεί), παρόλο που στην πράξη κάποιος που κάνει συναλλαγές με binary options θα έχει τη δυνατότητα να έχει περαιτέρω επιλογές όσον αφορά το αποτέλεσμα της συναλλαγής. Σε αντίθεση με άλλες μορφές συναλλαγών, με τα Binary Options δεν μπορεί κανείς να χάσει περισσότερο από το ποσό που τοποθέτησε στη συναλλαγή, ενώ ο πιθανός κίνδυνος/ανταμοιβή καθορίζεται σαφώς πριν την έναρξη το συμβολαίου. Παρόλα αυτά, είναι δυνατόν κάποιος να κλείσει μια συναλλαγή πριν το δεδομένο χρόνο λήξης της, με το επίπεδο κέρδους ή ζημίας κατά συνέπεια να είναι υψηλότερο ή χαμηλότερο από το αναμενόμενο αρχικά.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Πώς μπορώ να διορίσω έναν πληρεξούσιο;

    Θα πρέπει να μας ζητήσετε ένα έντυπο για πληρεξούσιο στέλνοντας email στο customerservice@etxcapital.gr ή παίρνοντας τηλέφωνο στο 800 8481 073

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Τι έγγραφα χρειάζεται να παρουσιάσω ώστε οι πληρωμές μου να καταβάλλονται σε άλλο λογαριασμό;

    Η ETX Capital μπορεί να πραγματοποιήσει πληρωμή σε διαφορετικό λογαριασμό αν η πληρωμή στον αρχικό λογαριασμό είναι αδύνατη. Μόλις η ETX Capital καθορίσει ότι δεν είναι δυνατό να επιστραφούν τα κεφάλαια στην αρχική πηγή από όπου έγινε η κατάθεση η ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας εξηγήσει τι έγγραφα απαιτούνται. 
    Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία επικοινωνίας του λογαριασμού σας είναι επικαιροποιημένα ώστε να μην καθυστερήσει η διαδικασία της επικοινωνίας.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Έχετε εγγραφές των διαδικτυακών σεμιναρίων;

    Μερικά από τα webinars μας εγγράφονται και μπορείτε να τα παρακολουθήσετε μέσω της σελίδας μας Εκπαίδευση

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Γιατί δεν μπορώ να πραγματοποιήσω μια συναλλαγή;

    Ο λογαριασμός σας δεν έχει επαρκή κεφάλαια, προσπαθήσατε να πραγματοποιήσετε συναλλαγή εκτός ωραρίου συναλλαγών, ή η τιμή στην οποία επιχειρείτε να πραγματοποιήσετε τη συναλλαγή δεν είναι πια έγκυρη.
     
    Αν δεν ευθύνονται οι παραπάνω λόγοι, επικοινωνήστε μαζί μας στο customerservice@etxcapital.gr ή στο δωρεάν τηλεφωνικό αριθμό που αναγράφεται στην ιστοσελίδα της περιοχής σας.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Ποιες είναι οι απαιτήσεις συστήματος για τη Metatrader 4;

    Η πλατφόρμα λειτουργεί με όλα τα λειτουργικά συστήματα των Windows από τα XP και μεταγενέστερα.  Σας συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε την πιο πρόσφατη έκδοση των Microsoft Windows κατά τη λειτουργία του λογαριασμού ΜΤ4 σας. Επιπλέον, για τη λειτουργία του απαιτείται και επεξεργαστής που υποστηρίζει εντολές SSE.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Πώς να προσθέσετε και να αφαιρέσετε ένα δείκτη από το διάγραμμα

    Πατήστε στην καρτέλα «Μελέτες» στο διάγραμμα. Επιλέξτε το σχετικό δείκτη, επιλέξτε τις σχετικές ρυθμίσεις, επιλέξτε «αντιγραφή» και στη συνέχεια«κλείσιμο», για να εμφανιστεί ο δείκτης στο διάγραμμα.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Μέγιστο μέγεθος συναλλαγής

    Tο μέγιστο μέγεθος συναλλαγής  μπορεί να εξαρτάται από την πλατφόρμα που χρησιμοποιείτε. Γενικά μπορείτε να τοποθετήσετε οποιοδήποτε μέγεθος συναλλαγής εφόσον έχετε αρκετά κεφάλαια στο λογαριασμό σας για να καλυφθεί η απαίτηση περιθωρίου της συναλλαγής. Αν δεν μπορείτε να καταχωρήσετε τη συναλλαγή σας στην ιστοσελίδα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας το δωρεάν τηλεφωνικό αριθμό που αναγράφεται στην ιστοσελίδα της περιοχής σας. Σε εξαιρετικές συνθήκες αγοράς, τα μέγιστα μεγέθη συναλλαγών ενδέχεται να τροποποιηθούν.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Πώς να επεξεργαστείτε μια εντολή για άνοιγμα θέσης

    Ανοίξτε το Βιβλίο εντολών
    Πατήστε τροποποίηση στη σχετική εντολή για να δημιουργήσετε ένα παράθυρο Τροποποίησης εντολής 
    Κάντε τις αλλαγές που θέλετε και πατήστε «Τροποποίηση» για να τις επιβεβαιώσετε

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Πώς ανοίγω λογαριασμό;

    Παρακαλούμε πατήστε στο «Κάντε αίτηση τώρα», επιλέξτε την πλατφόρμα ή τις πλατφόρμες στις οποίες θέλετε να ανοίξετε λογαριασμό και συμπληρώστε το online έντυπο αίτησης.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Tι γίνεται στην περίπτωση που θέλω να κάνω ανάληψη αλλά η χρεωστική/πιστωτική κάρτα μου που χρησιμοποιώ για τη χρηματοδότηση του λογαριασμού μου έχει λήξει;

    Οι περισσότεροι εκδότες καρτών δέχονται πληρωμές σε μια κάρτα που έχει λήξει, καθώς έχουν αρχεία της έγκυρης κάρτας που την αντικατέστησε. Η εταιρεία θα επιχειρήσει να επιστρέψει την ανάληψη και θα επικοινωνήσει μαζί σας αν ο εκδότης αρνηθεί να δεχτεί την πληρωμή.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Τι να κάνω σε περίπτωση που η πιστωτική/χρεωστική μου κάρτα κλαπεί ή ο τραπεζικός λογαριασμός μου έχει κλείσει;

    Στην περίπτωση αυτή, απαιτείται μια επιστολή από την τράπεζά σας που να επιβεβαιώνει το κλείσιμο του λογαριασμού ή την ακύρωση του λογαριασμού σας λόγω κλοπής. Στη συνέχεια θα σας ζητήσουμε ένα αντίγραφο κίνησης λογαριασμού για τον εναλλακτικό λογαριασμό στον οποίο θέλετε να σας επιστρέψουμε τα κεφάλαιά σας.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Σε περίπτωση που στείλω χρήματα στο λογαριασμό μου σε διαφορετικό νόμισμα με τι ισοτιμία θα μετατραπούν;

    Σε περίπτωση που μας στείλετε κεφάλαια σε νόμισμα διαφορετικό από το νόμισμα βάσης του λογαριασμού σας θα τα μετατρέψουμε με βάση τη συναλλαγματική ισοτιμία κατά το κλείσιμο της συναλλαγής την προηγούμενη ημέρα καθορισμένη εύλογα από εμάς. Παρακαλούμε σημειώστε ότι σην περίπτωση που χρειαστεί να λάβει χώρα αυτή η διαδικασία θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος για να πιστωθεί η κατάθεσή σας στο λογαριασμό συναλλαγών σας. Δεν φέρουμε ευθύνη για οποιαδήποτε απώλεια υποστείτε λόγω της ισοτιμίας κατά τη μετατροπή αυτή.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Πρέπει να στείλω τις σημειώσεις του συμβολαίου μου στην ομάδα συμμόρφωσης, πώς να το κάνω;

    Παρακαλούμε τηλεφωνήστε στο 800 8481 073 ή στείλτε email στο customerservice@etxcapital.gr για να το ζητήσετε.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Τι εκπαίδευση προσφέρετε;

    Στην ETX Capital προσφέρουμε ένα φάσμα ευκαιριών εκπαίδευσης που περιλαμβάνουν webinars, σεμινάρια και έναν προχωρημένο κύκλο μαθημάτων. Τα παραπάνω είναι ΔΩΡΕΑΝ για όλους τους κατόχους λογαριασμού με την ETX Capital.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Γιατί δεν έχω πρόσβαση στο διαδικτυακό σεμινάριο (webinar);

    Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι έχετε τη τελευταία έκδοση του Windows Media player. Αν εξακολουθείτε να μην μπορείτε να έχετε πρόσβαση στο webinar παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας παίρνοντας τηλέφωνο στο 800 8481 073.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Πώς κάνω ανάληψη από το λογαριασμό μου;

    Παρακαλούμε συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, και στη συνέχεια επισκεφτείτε την ενότητα «Ο λογαριασμός σας» και επιλέξτε «Ανάληψη κεφαλαίων». Στη συνέχεια θα σας ζητηθεί να καταχωρήσετε το ποσό που θέλετε να κάνετε ανάληψη. Μόλις υποβάλετε το αίτημά σας η ομάδα αναλήψεών μας θα διεκπεραιώσει το αίτημά σας.
    Παρακαλούμε σημειώστε ότι δεν είμαστε σε θέση να πραγματοποιούμε πληρωμές σε τρίτους. Για την προστασία ενάντια στο οικονομικό έγκλημα, μπορεί να σας ζητήσουμε περαιτέρω στοιχεία/έγγραφα πριν διεκπεραιώσουμε το αίτημά σας για ανάληψη.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Γιατί δεν μπορώ να συνδεθώ στον ΜΤ4 λογαριασμό μου στην εγκατεστημένη πλατφόρμα;

    Μπορεί να ευθύνονται διάφοροι λόγοι για το ότι δεν μπορείτε να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας. Παρακαλούμε ελέγξτε πρώτα ότι έχετε εισάγει σωστά τα στοιχεία σύνδεσής σας χρησιμοποιώντας τη σωστή επιλογή για πεζά ή κεφαλαία χωρίς τη χρήση συμβόλων και δεύτερον ότι η προσπάθεια σύνδεσής σας γίνεται μέσω του Live MT4 Server -mt4live01.etxcapital.com ή mt4live02.etxcapital.com

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Πώς μπορώ να καταργήσω κάρτες από το λογαριασμό μου ώστε να προσθέσω μια καινούρια;

    Για να αφαιρέσετε κάποια από τις δηλωμένες κάρτες σας παρακαλούμε τηλεφωνήστε στο 800 8481 073 ή στείλτε email στο customerservice@etxcapital.gr

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Γιατί έκλεισε αναπάντεχα η θέση μου;

    Έχει συμπληρωθεί το επίπεδο Stop ή Limit που έχετε καθορίσει για τη θέση σας και η εντολή εκτελέστηκε. Η θέση σας έκλεισε εξαιτίας του margin call (κλήση περιθωρίου). Αν τα «Διαθέσιμα Κεφάλαια» έχουν γίνει αρνητικός αριθμός, προσθέστε κεφάλαια στο λογαριασμό σας ή κλείστε την τρέχουσα θέση σας. Το να μην προβείτε σε κάποια ενέργεια θα έχει σαν αποτέλεσμα το Τμήμα Κινδύνου να κλείσει (ή να κλείσει μερικώς) τη θέση σας. Σε διαφορετική περίπτωση, μπορεί να διαπραγματευόσαστε κάποιο συμβόλαιο futures και να έφτασε η ημερομηνία λήξης του. Μπορείτε να μας τηλεφωνήσετε πριν τη λήξη του συμβολαίου για να μετακυλήσουμε το συμβόλαιο στην επόμενη ημερομηνία λήξης.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Τα πακέτα διαγραμμάτων μας

    Η πλατφόρμα μας προσφέρει διάφορα στυλ εμφάνισης με ένα εύρος σχεδιαστικών εργαλείων. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε μια ποικιλία μελετών και να αποθηκεύσετε τις ρυθμίσεις σας. Πατήστε στο εικονίδιο  Διάγραμμα σε μια αγορά. Πατήστε στην καρτέλα «Διαγράμματα» και στη συνέχεια στο «Τύπος» για να επιλέξετε το στυλ εμφάνισης του διαγράμματος.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Τι ώρα γίνεται μηδενισμός των διαγραμμάτων;

    Tα ημερήσια κεριά στα διαγράμματα μηδενίζονται αυτόματα τα μεσάνυχτα τοπική ώρα αγοράς. Για παράδειγμα, τα ημερήσια κεριά για το διάγραμμα daily rolling του δείκτη SP 500 θα είναι από τα μεσάνυχτα μιας ημέρας έως τα μεσάνυχτα της επόμενης ημέρας (ώρα Νέας Υόρκης). Για ημερήσιες μεταβολές τιμών: Οι ημερήσιες μεταβολές τιμών εφαρμόζονται τα μεσάνυχτα ώρα Λονδίνου. Όλες οι τιμές βασίζονται στο επίσημο κλείσιμο της υποκείμενης αγοράς.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Τι σκοπό εξυπηρετούν οι εντολές limit;

    Μια εντολή για αγορά ή πώληση ενός προϊόντος εκτελείται σε μια συγκεκριμένη τιμή. Μια εντολή limit order τοποθετείται όταν θέλετε να εκτελέσετε μια συναλλαγή σε διαφορετική τιμή από την τρέχουσα. Οι επενδυτές θα πρέπει να έχουν υπόψη ότι οι εντολές limit μπορεί να συμπληρωθούν σε διαφορετικά επίπεδα από τα αναμενόμενα σε περιπτώσεις εξαιρετικής μεταβλητότητας, όταν οι αγορές δεν κινούνται ομαλά. Παρακαλούμε σημειώστε ότι, εκτός αν έχει υπάρξει συμφωνία για το αντίθετο, οι εντολές Stop Loss και Limit δεν είναι εγγυημένες.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Τι είναι η μόχλευση;

    Η μόχλευση προσφέρει μεγαλύτερη έκθεση για πολύ μικρότερο ποσό, γνωστό ως «απαίτηση περιθωρίου». Αυτό σημαίνει ότι χρησιμοποιείτε χρέος για να συμπληρώσετε μια επένδυση. Το ποσό είναι η πιθανή σχέση μεταξύ κέρδους ή ζημίας, και η απαίτηση περιθωρίου σας. Η μόχλευση αποτελεί το λόγο για τον οποίο οι απώλειες μπορεί να υπερβούν τις καταθέσεις σας. Για το λόγο αυτό, μια θέση με υψηλότερη μόχλευση μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια ενός μεγάλου ποσού από ένα μικρό αρχικό κόστος. Η αύξηση της μόχλευσης αυξάνει τον κίνδυνο.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Ποια είναι η χρέωση για τη διατήρηση μεταμεσονύχτιας θέσης;

    •Μετοχές, Δείκτες, Εμπορεύματα: 
    Συνολικό μέγεθος θέσης x 3,5% / 365 – Ας πάρουμε για παράδειγμα τη μετοχή της Barclays. 
    Συνολικό μέγεθος θέσης (έκθεση) - £10000 x 3,5% (Libor + 3) = £350 / 365 = 95p τη μέρα χρηματοδότηση. Παρακαλούμε σημειώστε ότι για τη μετακύλιση του σαββατοκύριακου η χρέωση εφαρμόζεται μόνο μια φορά αλλά το spread της υποκείμενης αγοράς θα είναι μεγαλύτερο, δεδομένου ότι γίνεται μετακύλιση θέσης για 3 μέρες αντί για μόνο μία. 
    FX: 
    Ο υπολογισμός του επιτοκίου γίνεται με βάση τα νομίσματα που εμπλέκονται στη συναλλαγή που έχετε ανοιχτή. Η χρέωση της ETX γίνεται κι υπολογίζεται με βάση την υποκείμενη συναλλαγματική ισοτιμία την ώρα 20:00, και στη συνέχεια τα επιτόκια και των δύο νομισμάτων εφαρμόζονται στο μέγεθος της θέσης ή των θέσεων που έχετε ανοιχτές, ενώ το μεταμεσονύκτιο επιτόκιο είτε πιστώνεται ή χρεώνεται ως λογιστική εγγραφή στο λογαριασμό σας σε καθημερινή βάση για κάθε ανοιχτή θέση που διατηρείτε. 

    Η χρηματοδότηση της μεταμεσονύχτιας θέσης αντλείται από τα έξοδα χρηματοδότησης που καταβάλλονται για τη διατήρηση βραδινής θέσης στις υποκείμενες διατραπεζικές αγορές συναλλάγματος τα οποία συχνά αναφέρονται ως swap ή πόντοι swap, της επομένης κλπ. δηλαδή πρόκειται για μια διαπραγματεύσιμη αγορά που κινείται με προσδοκίες επιτοκίων swap και προσφορά και ζήτηση με τρόπο παρόμοιο με τον οποίο κινείται η αγορά spot αν και τα swap είναι πολύ βραχυπρόθεσμα συμβόλαια και είναι μικρά spreads/”pips” συνήθως της 5ης και 6ης δεκαδικής τάξης.
    Επίσης, παρακαλούμε σημειώστε ότι τα επιτόκια swap της υποκείμενης αγοράς μεταβάλλονται και δεν είναι σταθερά επομένως η χρέωση ενδέχεται να ποικίλλει και μεταβάλλεται όταν οι παράγοντες που τα καθορίζουν μεταβάλλονται, ενώ η χρέωση της ΕΤΧ παραμένει σταθερή στο 0,0054 %  και είναι ανταγωνιστική σε σύγκριση με άλλους συμμετέχοντες στη αγορά. Η χρηματοδότηση βραδινής θέσης μπορεί να προστεθεί ή να χρεωθεί ανάλογα με την κατεύθυνση της συναλλαγής και το διαπραγματευόμενο χρηματοοικονομικό μέσο.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Τι ώρα εμφανίζεται στην ιστοσελίδα;

    Η ώρα έχει ρυθμιστεί σε ώρα Γκρίνουιτς (GMT +0.00). Είναι συγχρονισμένη με την ώρα της αγοράς.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Φορολογείται το κέρδος μου;

    Η ETX Capital δεν μπορεί να παρέχει συμβουλές/πληροφορίες φορολογικού περιεχομένου. Είστε υπεύθυνος για φορολογικές υποχρεώσεις, αν υπάρχουν, στη χώρα κατοικίας σας. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με τις τοπικές αρχές σας για περισσότερες πληροφορίες.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Γιατί αφαιρέθηκε η προφορά μου;

    Η προσφορά σας μπορεί να έχει λήξει ή μπορεί να έχει αποσυρθεί αν είχατε πραγματοποιήσει ανάληψη ή μεταφορά κεφαλαίων στο λογαριασμό συναλλαγών σας. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε ανατρέξτε στους Όρους και Προϋποθέσεις που αφορούν τις προσφορές.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Πώς ακυρώνω μια ανάληψη;

    Για να ακυρώσετε ένα αίτημα για ανάληψη παρακαλούμε τηλεφωνήστε στο 800 8481 073 ή στείλτε μας email στο withdrawals@etxcapital.com

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Πώς να εγκαταστήσω την MT4;

    Παρακαλούμε ακολουθήστε τις οδηγίες εγκατάστασης που δίνονται από το εγχειρίδιό μας (attach or link to guide).

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Τι σημαίνει το «σφάλμα επικύρωσης τιμής»;

    Όταν η πλατφόρμα μας εμφανίζει μηνύματα σφάλματος σχετικά με την επικύρωση μιας τιμής όπως ότι η τιμή δεν υπάρχει πια, αυτό σχετίζεται με την ταχύτητα του διαδικτύου στη συσκευή που χρησιμοποιείτε και/ή στην ύπαρξη υψηλής μεταβλητότητας στην αγορά στην οποία συναλλάσσεστε. Συνιστούμε ελάχιστη ταχύτητα μεταφόρτωσης 1Mb και ελάχιστη ταχύτητα λήψης 2Mb. Κάνοντας μια αναζήτηση στο διαδίκτυο θα βρείτε διάφορες ιστοσελίδες όπου μπορείτε να δοκιμάσετε δωρεάν τις ταχύτητες της συσκευής σας.

    Σε περίπτωση που οι ταχύτητές σας είναι κατά πολύ υψηλότερες από τις παραπάνω προτεινόμενες παρακαλούμε ενημερώστε μας ώστε να διερευνήσουμε το ζήτημα περαιτέρω. Αν οι ταχύτητες είναι χαμηλότερες από τις προτεινόμενες θα σας συνιστούσαμε να δοκιμάζατε μια καλύτερη σύνδεση διαδικτύου κατά την εκτέλεση συναλλαγών.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Γιατί δεν φορτώνει η πλατφόρμα συναλλαγών μου;

    Αν η πλατφόρμα συναλλαγών σας δεν λειτουργεί, παρακαλούμε συνδεθείτε χρησιμοποιώντας διαφορετικό browser από αυτόν που χρησιμοποιείτε μέχρι τώρα. Αν δεν υπάρξει αποτέλεσμα, βεβαιωθείτε ότι οι ρυθμίσεις Προσωπικού απορρήτου και Ασφαλείας στον browser που επιλέξατε είναι καθορισμένες στο medium ή το low. Αν εξακολουθείτε να μην μπορείτε να συνδεθείτε στην πλατφόρμα, επανακκινήστε τη σύνδεσή σας στο διαδίκτυο. Αν τέλος έχετε ακολουθήσει όλα τα παραπάνω βήματα αλλά η πλατφόρμα συναλλαγών σας εξακολουθεί να μη λειτουργεί, παρακαλούμε τηλεφωνήστε στο 800 8481 073 και μιλήστε με ένα από τα στελέχη του τμήματος υποστήριξης πελατών μας.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Η απόδοσή σας αν το οption σας λήξει in-the-money

    Μια επιτυχημένη επένδυση θα έχει απόδοση σύμφωνα με το ποσοστό που εμφανίζεται για τη συγκεκριμένη προσφορά που θέλετε να διαπραγματευτείτε. Κάθε option εμφανίζει το δικό του ποσοστό αποπληρωμής.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Δικαιώματα προαίρεσης Put και Call

    Το Put αντιπροσωπεύει την καθοδική κατεύθυνση που μπορεί να πάρει η μια τιμή. Αν νομίζετε ότι η τιμή ενός περιουσιακού στοιχείου θα πέσει μέχρι τη λήξη, πατήστε Put.
    Αντιστρόφως, το Call αντιπροσωπεύει την ανοδική κατεύθυνση - αν νομίζετε ότι η τιμή του περιουσιακού στοιχείου θα αυξηθεί μέχρι το χρόνο λήξης, πατήστε Call.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Πώς να ανοίξετε διάγραμμα σε νέο παράθυρο

    Πατήστε στο εικονίδιο Μετακίνηση σε νέο παράθυρο που βρίσκεται στην επάνω δεξιά γωνία του παραθύρου του διαγράμματος.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Πώς μπορώ να αποθηκεύσω ένα διάγραμμα;

    Πατήστε στο εικονίδιο Διάγραμμα στη σχετική αγορά. Προσαρμόστε τις ρυθμίσεις του διαγράμματος χρησιμοποιώντας τις καρτέλες κατά μήκος της κορυφής και στην αριστερή πλευρά του παραθύρου. Πατήστε στην καρτέλα «Ρυθμίσεις» και στη συνέχεια επιλέξτε «Αποθήκευση Ρυθμίσεων Διαγράμματος».

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Πώς να βρείτε την ελάχιστη απόσταση stop για μια αγορά

    Πατήστε στη σχετική αγορά απευθείας ή χρησιμοποιήστε τη μπάρα αναζήτησης
    Πατήστε «Συναλλαγή» για να δημιουργήσετε ένα νέο δελτίο συναλλαγής
    Πατήστε «Για προχωρημένους» και σημειώστε το κουτάκι επιλογής δίπλα στο Stop  
    Χρησιμοποιήστε το συρόμενο βέλος για να μειώσετε το επίπεδο stop σας
    Αν δεν μπορείτε να μειώσετε άλλο το επίπεδο stop σας, τότε έχετε φτάσει την ελάχιστη Απόσταση Stop

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Διαθέσιμα κεφάλαια για συναλλαγές

    Τα διαθέσιμα κεφάλαια συναλλαγών σας μπορούν να υπολογιστούν χρησιμοποιώντας τον παρακάτω τύπο: η αξία ρευστοποίησής σας μείον την απαίτηση περιθωρίου για τις ανοιχτές συναλλαγές. Αν το εξαγόμενο νούμερο είνα θετικός αριθμός, τότε αυτό είναι το ποσό που έχετε στη διάθεσή σας για συναλλαγές. Αν είναι αρνητικός, τότε αυτό είναι το ποσό που θα χρειαστεί να καταθέσετε πριν έχετε διαθέσιμα κεφάλαια με τα οποία να ξεκινήστε ξανά την πραγματοποίηση συναλλαγών.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Πώς ανοίγω λογαριασμό demo (δοκιμαστικό);

    Για να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό demo παρακαλούμε επιλέξτε την καρτέλα «Πλατφόρμες» στην αρχική μας σελίδα και στη συνέχεια την επιλογή «Demo» και ακολουθήστε τις οδηγίες που εμφανίζονται στην οθόνη.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Γιατί διαρκεί περισσότερο η διαδικασία ανάληψης κεφαλαίων από ό,τι η κατάθεση;

    Όταν κάνετε κατάθεση κεφαλαίων η εταιρεία επιλέγει να σας προσφέρει άμεση πίστωση στο λογαριασμό συναλλαγών σας, παρόλο που οι μεταφορές μέσω πολλών συστημάτων πληρωμής παίρνουν πολύ περισσότερο χρόνο για να ολοκληρωθούν. Kατά την επιστροφή κεφαλαίων η εταιρεία καταβάλλει πάντοτε προσπάθεια να επεξεργάζεται τις αναλήψεις των πελατών εντός δύο εργάσιμων ημερών, ωστόσο σε μερικές περιπτώσεις η επεξεργασία αυτή μπορεί να διαρκέσει περισσότερο. Επίσης δεν μπορούμε να επηρεάσουμε την ταχύτητα με την οποία τα συστήματα επεξεργασίας των τραπεζών ή των πιστωτικών καρτών παραδίδουν τα κεφάλαια στο λογαριασμό ή στους λογαριασμούς σας. Αν δεν έχετε λάβει τα κεφάλαια εντός επτά εργάσιμων ημερών παρακαλούμε τηλεφωνήστε στο Τμήμα Υποστήριξης Πελατών και θα προσπαθήσουμε να εντοπίσουμε την πληρωμή εκ μέρους σας. Για την ασφάλεια απέναντι στο οικονομικό έγκλημα, ενδέχεται να σας ζητήσουμε περαιτέρω στοιχεία/έγγραφα πριν επεξεργαστούμε την ανάληψή σας, το οποίο μπορεί να σημαίνει ότι η επεξεργασία θα πάρει παραπάνω χρόνο από ό,τι συνήθως.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Ποιο είναι το μέγιστο ποσό που μπορώ να καταθέσω στο λογαριασμό μου;

    Αυτήν την πληροφορία μπορείτε να τη δείτε στη σελίδα μας πληρωμές.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Πόσο χρονικό διάστημα χρειάζεται να φτάσει η κατάθεσή μου στο λογαριασμό συναλλαγών μου;

    Η χρονική κλιμάκωση για τις καταθέσεις εξαρτάται από τη μέθοδο πληρωμής που έχετε χρησιμοποιήσει, για πλήρεις πληροφορίες παρακαλούμε επισκεφτείτε τη σελίδα πληρωμών μας.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Μπορώ να καταθέσω μετρητά στο λογαριασμό μου;

    Δεν δεχόμαστε καταθέσεις σε μετρητά λόγω των κανονισμών AML (κανονισμοί για την καταπολέμηση του ξεπλύματος χρήματος).

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Πότε λήγει η προσφορά μου;

    Παρακαλούμε τηλεφωνήστε στο 800 8481 073 ή στείλτε email στο customerservice@etxcapital.gr για να μάθετε την ημερομηνία λήξης της προφοράς σας.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Πώς μπορώ να διεκδικήσω την προσφορά μου;

    Παρακαλούμε τηλεφωνήστε στο 800 8481 073 ή στείλτε email στον υπεύθυνο σχέσεων του λογαριασμού σας για να συζητήσετε τυχόν προφορές που δικαιούστε.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Πώς μπορώ να επικαιροποιήσω τα προσωπικά μου στοιχεία στο λογαριασμό μου;

    Παρακαλούμε τηλεφωνήστε στο 800 8481 073 ή στείλτε email στο customerservice@etxcapital.gr για να αλλάξετε τα προσωπικά σας στοιχεία. Σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να σας ζητήσουμε περαιτέρω στοιχεία ή έγγραφα.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Πώς να δείτε το ιστορικό συναλλαγών σας στη Metatrader 4

    Πατήστε στην καρτέλα «Ιστορικό λογαριασμού» στην πλατφόρμα

    Για να καθορίσετε το ιστορικό συναλλαγών, κάντε δεξί κλικ στο πλαίσιο «Ιστορικό Συναλλαγών» και επιλέξτε τη χρονική περίοδο

    Αν το πλαίσιο της πλατφόρμας δεν εμφανίζεται, πατήστε  CTRL + T για να ανοίξει

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Ποιες κινητές συσκευές υποστηρίζετε;

    Θα πρέπει να χρησιμοποιείτε τις εφαρμογές για κινητές συσκευές τις οποίες προσφέρουμε για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση στο λογαριασμό που έχετε σε μας μέσω κινητού τηλεφώνου. Μπορείτε να εγκαταστήσετε τις συσκευές είτε από το Apple App Store ή από το Google Play store.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Πού επιστρέφονται τα κεφάλαιά μου όταν κάνω ανάληψη;

    Για την ελαχιστοποίηση του κινδύνου χρησιμοποίησης των υπηρεσιών μας για το ξέπλυμα χρήματος η εταιρεία μπορεί να πραγματοποιήσει την επιστροφή των κεφαλαίων σας μόνο στον ίδιο λογαριασμό ή πηγή από την οποία έγινε αρχικά η κατάθεση. Η εταιρεία δεν μπορεί να καταβάλλει πληρωμή σε οποιοδήποτε άλλο άτομο ή άτομα εκτός από εσάς, τον κάτοχο του λογαριασμού.
    Η εταιρεία δεν δίνει μετρητά ούτε εκδίδει επιταγές για τις αναλήψεις.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Τι μεθόδους πληρωμής προσφέρετε;

    Προσφέρουμε ένα φάσμα μεθόδων πληρωμής λεπτομέρειες για τις οποίες μπορείτε να βρείτε στη σελίδα πληρωμές.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Γιατί η εντολή μου για άνοιγμα θέσης εκτελέστηκε σε λάθος επίπεδο;

    Μερικές φορές δεν είναι δυνατόν η εντολή σας stop ή limit να εκτελεστεί ακριβώς στην τιμή που έχετε καθορίσει. Αυτό μπορεί να συμβεί όταν η αγορά κινείται πολύ γρήγορα ή υπάρχει μεγάλη έλλειψη ρευστότητας. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η εντολή σας μπορεί να εκτελεστεί σε διαφορετικό επίπεδο από αυτό που έχετε καθορίσει. Η διαφορά μεταξύ των δύο επιπέδων ονομάζεται  «ολίσθηση» και καθορίζεται από μας σε δίκαιη και εύλογη βάση. Εκτός αν έχει συμφωνηθεί για το αντίθετο, παρακαλούμε να θυμάστε ότι οι εντολές Stop Loss δεν είναι εγγυημένες. Για περαιτέρω πληροφορίες παρακαλούμε ανατρέξτε στο κείμενο Όροι και Προϋποθέσεις.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Γιατί οι τιμές συνεχίζουν να μεταβάλλονται πριν πάρω μια απόφαση;

    Οι διακυμάνσεις της αγοράς επηρεάζουν τη μηχανή αυτόματης τιμολόγησής μας η οποία εμφανίζει τιμές σε πραγματικό χρόνο. Επιπλέον, έχετε την επιλογή να ακυρώσετε τη συναλλαγή σας αν δεν λάβατε την ακριβή τιμή στην οποία θέλατε να διαπραγματευτείτε.

    Η ανάλυση των τιμών υποδηλώνεται από αναβόσβημα όταν η τιμή παρουσιάζει διακύμανση. Η τιμή γίνεται πράσινη όταν κινείται ανοδικά ή κόκκινη όταν κινείται καθοδικά.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Ποιο είναι το ελάχιστο ποσό που μπορώ να καταθέσω στο λογαριασμό μου;

    Το ελάχιστο ποσό κατάθεσης είναι £100 ή ισοδύναμο νόμισμα.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Γιατί έκλεισε η θέση μου σε διαφορετικό επίπεδο από το επίπεδο stop ή limit που είχα καθορίσει;

    Μερικές φορές δεν είναι δυνατό η εντολή σας stop ή limit να εκτελεστεί στην ακριβώς προκαθορισμένη τιμή της αγοράς. Αυτό μπορεί να συμβεί όταν η αγορά κινείται πολύ γρήγορα ή υπάρχει μεγάλη έλλειψη ρευστότητας. Στις περιπτώσεις αυτές, η εντολή σας μπορεί να εκτελεστεί σε επίπεδο χειρότερο από αυτό που είχατε καθορίσει. Η διαφορά στα επίπεδα καλείται «ολίσθηση» και καθορίζεται από εμάς σε δίκαιη και εύλογη βάση.
     
    Παρακαλούμε σημειώστε ότι, εκτός αν έχει συμφωνηθεί το αντίθετο, οι εντολές Stop Loss και Limit δεν είναι εγγυημένες.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Τι είναι το μέρισμα;

     Αν διατηρείτε θέση  long σ΄αυτήν την αγορά, θα σας πιστωθεί 100% του ποσού του μερίσματος πολλαπλασιασμένο με το ποσό του πονταρίσματός σας. - Αν διατηρείτε θέση short σε αυτήν την αγορά, θα χρεωθείτε το ποσό του μερίσματος πολλαπλασιασμένο επί το ποσό του πονταρίσματός σας. Οι προσαρμογές μετρητών στο λογαριασμό σας γίνονται για να αντικατοπτρίσουν τη μεταβολή της τιμής στην υποκείμενη αγορά.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Διεκπεραιώνει η ETX Capital αναλήψεις στο Skrill, Neteller ή άλλα ηλεκτρονικά πορτοφόλια (e-Wallets);

    Η ETX Capital πραγματοποιεί την αποπληρωμή των κεφαλαίων του πελάτη στο Skrill, τη Neteller ή οποιοδήποτε άλλο e-wallet (ηλεκτρονικό πορτοφόλι) υπάρχει διαθέσιμο στις σελίδες χρηματοδότησής της, μόνο και μόνο αν είχατε χρησιμοποιήσει αρχικά αυτές τις μεθόδους για τη χρηματοδότηση του λογαριασμού σας. Σε μερικές περιπτώσεις μπορεί να μπορούμε να εξυπηρετήσουμε και επιστροφή κέρδους στα e-wallet σας, για περαιτέρω πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Υποστήριξης Πελατών.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Τι είναι η ολίσθηση;

    Ολίσθηση είναι η διαφορά ανάμεσα στο επίπεδο μιας εντολής και την πραγματική τιμή στην οποία εκτελέστηκε. Αυτό μπορεί να συμβεί σε περιόδους υψηλότερης μεταβλητότητας όπως μετά από ανακοινώσεις οικονομικού περιεχομένου ή στο άνοιγμα της αγοράς/λήξη της συνεδρίας συναλλαγών.

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Ποια νομίσματα προσφέρετε στην πλατφόρμα συναλλαγών;

    Μπορείτε να ανοίξετε λογαριασμό στην MT4 σε GBP, USD ή EUR. Μπορείτε να ανοίξετε λογαριασμό Trader Pro σε όλα τα κύρια νομίσματα, αν  θέλετε κάποιο συγκεκριμένο παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Ομάδα Υποστήριξης πελατών μας τηλεφωνώντας στο 800 8481 073 ή στείλτε email στο  customerservice@etxcapital.gr

    ΔΕΊΤΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ
  • Δείτε περισσοτερα

Πλατφόρμες

Πλατφόρμες